اجاره اقامتگاه بوم گردی خانه خشتی یزد

(تعداد بازدید: 11207)   یزد ,  یزد ,  یزد  5+ 5+ نفر شب
شروع از  750000 تومان

اقامتگاه بوم گردی خانه ی خشتی در مرکز شهر یزد قرار دارد که امکان دسترسی راحت و آسان را به جاذبه‌های بی‌نظیر شهر تاریخی یزد فراهم می‌کند. معماری این بنا با قدمتی 150 ساله مربوط به دوران قاجاریه می‌باشد و  اتاق ها (به سبک خانه‌های سنتی یزد بصورت حیاط مرکزی) دور تا دور حیاط خانه قرار دارد. در وسط حیاط حوضی وجود دارد که گلدان های گل، آن را احاطه کرده اند که فضای آرامش بخشی را برای لذت بردن شما دوستان از معماری سنتی قاجار محیا کرده است.

ظرفیت استاندارد اقامتگاه خانه خشتی 30 نفر می‌باشد که دارای 4 اتاق دو تخته، 1 اتاق سه تخته، 1 اتاق چهارتخته و 2 اتاق پنج تخته است، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی-فرنگی مشترک در حیاط اقامتگاه بنا شده است البته باید خاطر نشان کرد که تمام اتاق‌ها به غیر از 1 اتاق پنج تخته زیرین دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می‌باشند. از جاذبه‌های نزدیک به اقامتگاه نیز می‌توان به میدان امیرچخماق، بازار و حمام خان، باغ دولت آباد و آتشکده زرتشتیان اشاره کرد.


اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
750000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی خانه خشتی یزد

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 2 نفر
اتاق 13 متری شامل 1 تخت دبل یا 2 تخت سینگل، یخچال، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 2 نفر
اتاق 13 متری شامل 1 تخت دبل، یخچال، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 2 نفر
اتاق 13 متری شامل 1 تخت دبل، یخچال، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی داخل اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی اختصاصی کنار درب اتاق.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق 20 متری شامل3 تخت سینگل، یخچال، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 34 متری شامل 4 تخت سینگل، یخچال، سیستم گرمایشی بخاری برقی و سیستم سرمایشی پنکه، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 7 نفر
اتاق 35 متری شامل 5 تخت سینگل، یخچال، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 6 نفر
اتاق 35 متری شامل 5 تخت سینگل، یخچال، سیستم گرمایشی بخاری برقی و سیستم سرمایشی پنکه، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی خانه خشتی یزد:



اطلاعات تکمیلی اقامتگاه

مشخصات

این بنا با قدمتی 150 ساله نمونه بارز معماری سنتی و معرف هنر، ذوق و توانایی معمار یزدی است. اسکلت این بنا از خشت خام و گِل و جای جای آن را به منظور استحکام و زیبا سازی از آجر استفاده شده است. این بنا یک طبقه دارد و اتاق ها دور تا دور حیاط مرکزی واقع شده اند که حوضی در وسط این اقامتگاه بنا شده است. مرمت این بنا در سال 1393به پایان رسید که مساحت کل این اقامتگاه 300 متر و زیربنای آن به احتساب زیرزمین 420 مترمربع می باشد. خانه خشتی دارای 7 اتاق که 4 اتاق دو تخته 11 متری و 3 اتاق چهار تخته ی 21 متر که ظرفیت اتاق های دو تخته تا 3 نفر و ظرفیت اتاق های چهارتخته تا 6 نفر قابل افزایش است که در مجموع ظرفیت استاندارد این خانه سنتی30 نفر می‌باشد. اقامتگاه دارای 4 حمام و سرویس بهداشتی مشترک و 2 سرویس فرنگی در حیاط میباشد. در قسمتی از حیاط ایوان بزرگی قرار دارد که گردشگران به استراحت در‌آن می پردازند. تخت‌های سنتی برای استراحت یا خوردن صبحانه دور تا دور حوض وجود دارد.

نمای حیاط در اقامتگاه خانه خشتی یزد

وضعیت جغرافیایی

استان یزد از سرزمین های تاریخی و باستانی ایران زمین است با آب و هوایی کویری و سرد و خشک و شب هایی پرستاره که حتما از آن لذت خواهید برد. اقامتگاه بوم گردی خانه ی خشتی در مرکز شهر یزد قرار دارد. این خانه بدلیل اینکه سبک معماری سنتی است  صدا ها را دفع میکنند و فضای آرومی را برای شما به ارمغان می آورند.

نمای حیاط در اقامتگاه خانه خشتی یزد

امکانات

پارکینگ: خانه خشتی بدلیل معماری حیاط مرکزی، پارکینگ اختصاصی ندارد.

تلویزیون: بدلیل ایجاد فضای سنتی و آرامش بخش برای گردشگران، وجود تلویزیون در اقامتگاه احساس نمی‌شود.

آنتن دهی و اینترنت: ایرانسل و همراه اول بدلیل موقعیت این اقامتگاه بخوبی جوابگوی نیاز گردشگران می‌باشد و اینترنت همراه نیز در محدوده شهر یزد مطلوب می‌باشد.

مجوز: اقامتگاه دارای مجوز از میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری می باشد و گردشگران به محض ورود به اقامتگاه در برابر حوادث غیر‌مترقبه بیمه می باشند. 

سرمایش و گرمایش: گرمایش این اقامتگاه توسط شوفاژ و سرمایش آن از طریق کولر آبی تامین می‌شود.

تخت خواب: اتاق ها دارای تخت های تک نفره یا دو نفر ه هستند که دارای پتو و ملحفه های تمیز می باشد.

تخت خواب و اتاق اقامتی در اقامتگاه خانه خشتی یزد

غذا و پذیرایی

وعده صبحانه شامل نان، پنیر، چای شیرین، کره و مربا می باشد در صورت تمایل گردشگران املت و حلوا ارده یزدی هم سرو می شود. در تمام طول مدت شبانه روز چای خوش طعم یزدی به صورت رایگان سرو می شود.

سوغات

از انواع صنایع دستی و سوغات یزد می توان به ترمه، زیلو و پارچه‌های رنگین تا شیرینی های لذیذی که بهترین نمونه ی آنها را فقط در یزد پیدا خواهید کرد. شیرینیهایی مثل حلوا ارده ی اردکان، شیرینی یزدی، قطاب یزدی، باقلوا،<



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید